Skumt

Mina senaste två mms-inlägg syns inte på bloggen =( Konstigt! Kanske dom dyker upp lite senare, vem vet.

Har iaf varit på återbesök på Mvc idag, allt såg bra ut! Järnvärdet va uppe i 140 igen och blodtrycket tror jag va 120/62, kan det stämma? Minns inte riktigt men det va iaf bra. Barnmorskan va lika förvånad som alla andra att förlossningen hade gått så bra och va så otroligt olik den förra!

För er som vill veta skillnaden på mina olika förlossningar så kan ni läsa om dom här:

Min förlossning med Max

Min förlossning med Minna



Vackert väder idag med! Men efter en jobbig natt igen så orkade jag bara inte gå på promenad efter Mvc. Hann inte äta frukost innan dagislämning heller så jag va grymt hungrig. Så nu väntar rester från igår i micron, Stinas kyckling =)
Jag har ialla fall balkongdörren öppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0