Yes yes yes!

Jag har sovit i natt!!! Inga barn har väckt mig, jag va inte uppe och kissade en enda gång, somnade utan att först ligga och fundera på tusen olika saker och jag drömde nästan inte en enda dröm! Som grädde på moset fick jag dessutom sovmorgon. Har känt mig som en helt annan människa idag, de senaste 2-3 veckorna har varit skit rent ut sagt.
Efter att ha nått botten i början av veckan har jag under andra hälften tagit mig i kragen och städat, tvättat kläder och till och med skurat kylen. Hoppas det håller i sig!

Båda barnen är nu friska, Max är lite snorig bara, och min mormor kom till stan idag!
Imorn ska jag till Bergsbrunna efter dagislämning och umgås. Först ska vi äta frukost, sen gå en promenad, sen åka till IKEA för shopping (mormor) och lunch och till sist ska vi hämta barnen!

Nu kommer snart zoombisarna på I am Legend så nu ska jag gå och sova! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0