När jag ändå sitter här...

...kan jag ju tillägga att Max vägrade öppna munnen även detta tandläkarbesök... Ny tid igen i början på december. Har inga förhoppningar utan är ganska övertygad om att det slutar likadant då. Även om denna tandsköterska är underbart gullig och faktiskt kan få honom att skratta, dock med en hand för munnen....

Vi har också hunnit med Minnas 1,5 årsbesök på bvc med spruta och allt. Hon väger 11005 gram (670 gram mindre än Max i samma ålder) och är 81,5 cm lång (1 cm kortare än Max)! Hon har växt sjukt mycket under sommaren kan tilläggas.... =)

Så, nu ska jag fortsätta skriva på den senaste jobbansökan. Lördagar och extra vid behov är ju inte riktigt vad jag är ute efter men bättre än inget.

PS. Kanske inte ens har nämnt det här men Max har ju utvecklat nån sorts panikångest vid undersökningar (doktorer, tandläkare och liknande). Mindre kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0