Vårkänslor!!

Hoppas barnen mår såpass bra att vi kan gå ut en sväng idag! Än så länge är bara jag och Minna uppe =P Och hon har faktiskt sovit bra i tre nätter nu! Nääästan lika bra "som hon gjorde förr".
Det är bra svårt att roa Minna ute i vardagsrummet, hon försöker smita in till Max hela tiden. Men nu smög jag in och hämtade ut spisen så nu kanske hon stannar här en stund.

Max borde vakna snart tycker jag, men jag vet inte hur länge han och Marcus va uppe igår kväll. Efter att ha hostat konstant sen Max somnade vid 21, vaknade han och kräktes massa massa slem och välling. Efter att hjälpts åt att tvätta barn och golv och kläder så fick jag lägga mig med öronproppar och Marcus tittade på Ice Age med Max igen. Vet som sagt inte hur länge dom va uppe, Marcus väckte mig när han kom och la sig så att jag kunde ta ur öronpropparna (så va dealen) men jag har inget som helst minne av det.... Sov som en stock med andra ord!

Har haft vårkänslor alla dom här soliga dagarna men det har varit riktigt trist att inte kunna njuta av dom ordentligt! Längtar till det blir såpass varmt att man kan ha balkongdörren öppen, så kan man njuta även om barnen är sjuka!

Nej vet ni vad, jag är riktigt less på att skriva om hosta, sjukdom och vakna nätter här i bloggen. Men det är tametusan det enda som händer i våra liv för tillfället. Längtar fruktansvärt mycket till våren och varmare väder. Känns som att de första två månaderna av detta år bara har varit fyllda av sjukdom. Och några kalas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0