Vackert väder!

Igår sov ju Minna 1*2h 20 min istället för 2*32 minuter. Är inte hon lite för liten för att bara sova en gång? Minns inte när Max började med det...

Hur som helst sov hon ju alltså 1 timme och 20 minuter mer än normalt vilket resulterade i att hon somnade för natten nästan exakt 1 timme och 20 minuter senare än vanligt. Inte värt det!!! Men det är ju lite häftigt att hon är så exakt av sig jämt =P
Idag vaknade vi ju sent allihopa så hon somnade först 14.40 och sov till 15.40. Kan det verkligen vara så att hon börjat med en gång per dag?? Måste kolla upp när Max började med det...

Idag har vi iaf varit ute och cyklat i två timmar! Eller Max har cyklat, Marcus och jag har turats om att hålla Minna i händerna när hon knatat runt. Hon är inte överdrivet förtjust i det här med att ha skor på sig. Men det är ju en vanesak såklart! Hoppas vädret håller i sig så blir det mycket mer träning =)

Ska försöka fixa så jag kan sms-blogga igen. Har inte ändrat telefonnummer i inställningarna sen jag bytte nummer för ett halvår sen. Kliar i fingrarna varje dag. Försökte fixa det igår men det funkade inte att spara nya numret =(

Hoppas alla har en trevlig helg iaf!!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag minns inte nr Alva bara började sova en gång men nog gjorde hon det efter att hon fyllt 1 iaf.



Här blir det biff med bambu ikväll, har hittat ett recept så det smakar exakt som på Kina!

2011-03-12 @ 17:04:02
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Mia

Nathanael verkar också börja med det.

2011-03-12 @ 19:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0