Utkastad och undangömd

Minna vill inte somna. Eller hon somnade först men hostade efter en liten stund och nu kan inte Marcus få henne att somna om. Jag gömde mig i köket en stund och städade blodpudding-kladd typ överallt :P Och nu ligger jag undangömd i sovrummet. Om jag visar mig vill bara Minna komma till mig och då blir det ett jädra liv om hon inte får det...
Så eftersom hon inte verkar somna på ett tag kanske det är lika bar att jag kryper ner under täcket på riktigt...

Det va ju då min tur att natta Max och nuförtiden somnar han alltid inom fem minuter efter vi läst saga. Jag brukar alltid ligga kvar tills han somnar fast jag inte behöver, det är ju så mysigt att ligga och lyssna på hans andetag!!
Men idag blev jag utkastad... "Jag vill inte att du ligger här.". Så det va bara att gå därifrån...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Emil väcker vi vid halv åtta. Sixten kan vakna när som helst från halv sex.

2011-03-14 @ 09:40:26
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0