På tal om vår

Tror jag sagt det förr men jag säger det igen.

När Marcus och jag blev tillsammans (22 mars 2005) då satt vi dagen efter, den 23 alltså, i bara t-shirt i solen längs en husvägg på Stora torget. En sån vår vill jag ha nu!! Nog för att det är plusgrader och sol idag med, men jag vågar ändå inte riktigt hoppas att det är möjligt.

Det här är nog dom första bilderna jag har på datorn på mig och Marcus


Julafton 2005


Nyårsafton 2005, hemma hos oss tillsammans med Lina och Jonas


Midsommarafton 2006

Det är inte många kort man har på båda två tillsammans... Lite fler mobilbilder men dom är inte så bra kvalitet.

Och inte blev det städat i köket heller som ni kanske förstår =P Va alldeles för kul att titta på gamla bilder!
Nu har Minna vaknat (för ett tag sen) och vill nog gå och leka lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0