Ny sjukdom på G?

Hoppas verkligen inte. Men om det är så så håller jag tummarna för vattkoppor =P
Max, som aldrig sover middag längre, somnade helt seriöst när han satt vid matbordet och åt mellanmål. Inte likt honom!! Nu ar han sovit en timme, har inte velat väcka honom ifall han är sjuk igen. Men jag känner att han iaf inte har feber så nu får han ta och vakna annars blir det en seeen kväll...

Medan båda barnen sovit, Minna vaknar om fem minuter, så har jag iaf städat i köket. Så kök och dammsugning blev av idag och badrummet skurade jag igår. Får bli att tvätta golv och damma imorn!

Nu ska jag kolla Maxens status....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja här vore det inte helt fel med vattkoppor, Alva är ju snart 4 år så man tycker ju att det borde vara dags snart.

2011-03-03 @ 23:12:54
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0