Måndag igen

Ledsen, stressad, frustrerad, deppig. Antagligen för att jag sov typ noll timmar i natt. Det är extremt sällan jag har sömnproblem (utöver sjuka/ledsna barn) men när jag väl har det så är det riktigt katastrof. Kunde bara inte komma till ro och sova. Va alldeles för trött för att ligga och tänka på saker,  men kunde ändå bara inte somna ordentligt.

Skitdrygt!!


Har iaf haft en toppenhelg och en toppendag och jag har grävt fram mina tunna bomullshandskar ur garderoben så ikväll blir det olivolja på händerna för att kickstarta uppmjukningsprocessen lite. Målade naglarna med någon kur igårkväll, ska målas om varje kväll i två veckor men redan nu ikväll hoppar jag för att jag är för trött =P Men tar nya tag med det imorn. Har iaf som ni kanske förstår påbörjat operation "slippa-ångest-över-mina-fula-händer". Wish me luck!

Nu är det min tur på badet. Hoppas på bättre sömn i natt.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Hoppas det känns bättre nu! Kram!!

2011-03-23 @ 10:14:42
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0