Hejsan!

Solen skiner idag med! Lite kallare idag dock. Imorse iaf, temperaturen verkar stiga hyfsat bra!

Minna och jag har efter dagislämning ätit hemmabakat bröd, lekt och jag har duschat. Minna somnade för 10-15 minuter sen, ska bli spännande att se om det bara blir en halvtimme eller som igår, 1 timme och 55 minuter!!! Hon somnade som vanligt på kvällen sen men vaknade lite tidigare imorse. Nu för tiden finns inga garantier för när hon vaknar på morgonen... Hon har iaf inte längre så svårt att andas på nätterna men den där "sömn-gråten" finns fortfarande kvar. Förstår verkligen inte vad som orsakar den.... 3 månader har det hållt på nu. I natt va jag uppe och klappade fyra gånger på henne.

Undrar vad jag ska hitta på om hon sover sådär länge idag igen??

Kommentarer
Postat av: Isabel

Aha, ok. Ja du kan ju höra av dig närmare fredag, vi är lediga hela veckan.

2011-03-16 @ 15:37:50
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hihi, ja, det gjorde jag med när jag läste den - helt otroligt - ÄR DET jag som gjort det där?! Haha.. 2 hela veckor sen juh! :p kram

2011-03-17 @ 14:50:06
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Mia

Inte fler tänder på gång då? Hon kanske är lite mer känslig för sånt.

2011-03-19 @ 13:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0