Film på bio?

Nån som har nå tips? Kollade lite snabbt på sf.se men kände inte till en enda film och Minna ville inte låta mig läsa om dom =) Nu har hon somnat så jag ska antingen surfa runt på sf eller lägga mig på soffan. Tror inte hon kommer sova länge idag. Hon varvar mellan långa sovstunder en gång om dan och sina vanliga två gånger 30 minuter.
Igår va iofs helt upp och ner. Trodde hon skulle sova ett långt pass så jag satte igång att skura ur kylen och blev precis på sekunden klar när hon vaknade efter 45 minuter. Sen på eftermiddagen tänkte jag först inte låta henne sova alls men så blev hon trött vid 16 och jag va tvungen att väcka henne efter 1,5 timme. Knasboll. Som tur va somnade hon ändå på kvällen i vanlig tid, kanske 20 minuter senare och sov bra hela natten!

Babbel babbel nu vaknar hon säkert snart =P Soffan eller sf.se, soffan eller sf.se, soffan eller sf.se....... Jag erkänner Marcus!! Det finns ett par enstaka tillfällen då jag skulle tycka det va skönt med en ny dator med längre batteritid än fem minuter...... =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0