Doftar gott!

Nu har Minna sovit 50 minuter. Sen i fredags är hennes dagssömn helt upp och ner. Tre dagar sov hon bara en gång och då betydligt längre än sin sammanlagda timme. Och självklart blev kvälsnattningen rubbad alla tre kvällarna =(
Igår somnade hon när jag gick ner på stan efter dagislämning, mycket tidigare än vanligt, och sov 45 minuter. Sen sov hon exakt 30 minuter på eftermiddagen igen.
Nu har hon alltså sovit strax över 50 minuter vid "normal" tid, tyckte jag hörde henne nyss så kanske på g att vakna.

Jag har iaf bakat bröd idag! För första gången =P Grekiskt lantbröd, färdigt paket som man bara blandar med jäst och vatten. Ska gå och se nu om dom svalnat tillräckligt för ett smakprov. Luktar gott iaf =)

Sen undrar jag om vi inte måste ut på en promenad innan dagishämtning. Det är ju så fint väder!!! Men tveksamt om Minna går med på att sitta i vagnen precis efter att hon sovit så länge... Får kanske ta med bananer och stanna ute med barnen efter dagis istället för att skynda oss in och göra mellis.

Nej nu fick jag huvudvärk. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Torsdag passar oss bra för imorrn kommer de ut och besiktigar huset på fågelsången.



Tänkte skriva mer men liten vaknade precis o är vrålhungrig!

2011-03-15 @ 14:12:07
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0