Det här med bil

Vi har hittat vad som verkar vara en jättebra deal på en bil som vi har tänkt titta närmare på. Det låter jättebra, lite för bra för att vara sant egentligen så det kanske inte är så bra i slutändan. Men det ser bra ut iaf. Ska åka och titta med Marcus efter jobbet.

Problemet är att vi precis börjat titta. Man kan ju inte köpa första bästa bil utan att titta runt! Vi har ju inte ens varit tittat och klämt på någon av bilarna vi funderat på och vi har definitivt inte tittat och klämt på bilarna vi inte ännu tänkt på....

Och nånstans i bakhuvet finns ju också tankarna på vad som händer om jag inte hittar nå jobb till hösten. Som vi har det nu klarar vi oss på enbart Marcus lön om vi lever riktigt riktigt snålt och typ äter nudlar. Vi överlever iaf tills jag hittat jobb. Men om vi har lite högre bilkostnader, vilket det ju oundvikligen blir med en större och nyare bil, så vettefan. Jag tar ju vilket jobb som helst om det krisar sig, och nästan vilket jobb som helst även innan det krisar sig, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Spännande med ny bil! Hoppas ni hittar något som passar er!



Ja alltid är det något man ska oroa sig för. Förra gången var det ju hennes längd och den var ju som den skulle nu och Alva var sjuk precis innan Juni ko då hon hade sin konstiga feber sedan tror jag att Junis födsel har gjort att hon tappat aptiten lite.



Ja vi har ingenting planerat nästa vecka än så länge så vi kan ju försöka styra upp något!

2011-03-07 @ 22:10:59
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0