Bara jag är vaken!

Fast det är inte fullt så bra som det låter. Barnen somnade sent och sen va jag uppe etvå timmar med en snorig Minna tidigt i morse.
Men känner mig ändå piggare än på länge! Funderar på om jag ska gå upp och äta frukost ensam för en gång skull, eller ligga kvar och bara mysa. Men Minna borde vakna snart tycker jag.

Blev visst inga lunch-gäster idag så istället har vi lovat Max att han ska få ta vårens första cykeltur!! Hoppas det är fint väder ute, svårt att avgöra med rullgardinen nere :P

Har så fruktansvärt dåligt samvete över Maxen sista tiden. Känns som att det enda jag säger är "Vänta lite Max, jag ska bara....". Mår skit över det. Skärpning!!!!!!

Nej jag ska nog gå upp faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0