Utpumpad

Max somnade frammåt 23 igår och idag är det samma visa igen. Inget bajs alls har kommit än så länge men han påstår att det är på väg... Tre gånger har han kissat.

Positivt är iaf att jag för första gången på typ 1,5 år lyckades få Max att bada på riktigt och inte bara leka i rinnande vatten! Vi badade tillsammans han och jag och han hade verkligen skitkul!! =) Verkar som det blev en hit, får se hur det går vid nästa dusch-tillfälle om han vågar bada själv.

Idag har jag äntligen varit och tränat, första gången på 2,5 veckor och och första Body Pump-passet på säkert en månad. Grymt skönt!! Ny koreografi som va jättebra!

Minna har vaknat en gång hittills. Marcus tvingade mig i säng igårkväll och tog henne varje gång tills hon sov för natten, sen gick han ändå upp när Max vaknade på morgonen. Så jag fick sova hyfsat bra i natt, tack älskling!!

Max har sovit ca 9 timmar per natt senaste nätterna istället för 11-12 som är standard. Han ska kissa/bajsa till sent på kvällen och han vaknar "tidigt" på morgonen för att han är kissnödig.... Hoppas det bara är en kort period...

Jag har under elgen klippt Max hår! Helt själv, för första gången någonsin! Och jag är faktiskt ganska nöjd =) Helnöjd faktiskt. Visst finns det delar som inte är perfekta men det blev helt okej. Jag va jättenervös =)

Nu ska jag gå och säga till Max att det får vara nog. Vi måste alla få sova......................................................

Kommentarer
Postat av: Isabel

Alva försökte så i början också, att hon skulle sitta på toa osv men vi är ganska hårda på att dra gränserna där. Igår höll hon på till 8.30, alldeles för sent, spec om hon ska upp till dagis.

Det är jobbigt det där med sömnen, jag fasa verkligen för att behöva gå upp 10 gånger per natt igen när bebis kommer, med Alva fanns det inget stop för hur många gånger hon vaknade första året :-(

2011-01-17 @ 10:14:18
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0