Trevlig helg!

På lördagen åt jag lunch med mina föräldrar på Gränby Centrum, när va jag ensam med dom sist egentligen?? Minns inte =) Det va jättetrevligt och efteråt gick mamma och jag i affärer en stund. Dan innan upptäckte jag att mitt enda par byxor (gravidbyxor som bara sitter uppe med skärp) håller på att få hål på knät. Så jag tog med mig mina presentkort, fast besluten om att komma hem med ett par byxor.

Resultatet blev två par byxor, ett linne, en tröja och en tunika på HM (ca 550kr, resten va present och presentkort) och en bh på Twilfit (presentkort). Kändes toppen! Måste ta mig till Twilfit på stan (finns mer pengar på kortet) och kolla för det va väldigt ont om rätt storlekar (som efter lite hjälp visade sig vara en helt annan än jag trodde). Sen har jag kort på Åhlens också men där vill jag inte köpa kläder, det finns så mycket annat roligt där! Måste komma på vad bara. Ramar kanske. Köpte 10 enkla svarta ramar för alva priset på Jysk härom veckan. Måste bara ta mig tid att titta igenom alla 25 000 bilder så jag kan framkalla............. Ett projekt som jag ser fram emot enormt mycket men inte har orkat ta mig tid till.

Bortsett från inatt så har Minna sovit bättre ett par nätter, hoppas att det fortsätter så. I så fall kanske jag inte behöver gå och lägga mig så tidigt eller ligga halvdöd i soffan på kvällarna utan faktiskt orkar ta tag i alla små men tidsödande projekt som väntar på mig. (Ni vet dom där som jag skulle ta en bloggpaus för att fixa innan Minna föddes, men så råkade hon födas istället....) =)

Hur som helst fortsatte helgen med besök av familjen Ragvals på söndagen! Middag, fika och en massa lek!! Så roligt att dom äntligen flyttat tillbaks till Uppsala så vi kan ses lite mer!

Men med alla bullar och även massa choklad tidigare i veckan känns det lite jobbigt att det bara blev ett träningspass på hela veckan. Men imorn kväll blir det till att ta i extra hårt!

Och sist men inte minst önskar jag att inte behöva torka en endaste diarré eller spya resten av året! Är det för mycket begärt tro? =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag ska vara där 11 så jag komemr förbi en stund efteråt så kan vi sikta på en dag nästa vecka också!

2011-01-31 @ 11:34:46
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja inte är det ofta man träffar sina föräldar utan barn, oftast är de ju mer intresserade av att träffa sin barnbarn än oss. Mamma blir lika förvånad varenda gång jag inte har Alva med mig, brorsan likaså ifall vi ska handla eller något ihop.



2011-01-31 @ 16:10:39
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0