Tänk om man hade ett konto fullt med pengar?

Fick för mig att jag skulle ta en tur till Ikea och kolla in rean lite och köpa lite bättre lådor till barnens Expedit-hylla. Deppade ihop totalt när jag såg att jag hade typ 1500 kr mindre på kontot än jag trodde.....

Så kan det gå.

Max fortsätter bajsa varannan dag och har jätteont när det kommer. Men det kommer iaf ut, känns som huvudsaken. Minnas mage är också hård och båda bajsar fortfarande kittfärgat. Slog mig nu att Minna faktiskt inte bajsat än idag, mindre bra...
Men jag mår iaf inte lika illa nu, va till och med hungrig till middagen igår!!

Nej nu ska jag åka och handla lite mat.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tack vad snällt. Vi har tid 11.15, jag ska höra med Micke vad han tycker. Frågade Alva precis och då sa hon att hon skulle våga. Jag hör av mig!

2011-01-05 @ 16:15:07
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Och det är såå ruttet när man upptäcker att man har mindr epengar än vad man tror! Jag och Micke har ju varsitt kort till hans konto och där kan man bli riktigt chockad över hur pengarna far iväg när vi är två som hjälps åt! ;-)

2011-01-05 @ 16:16:06
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0