Sjuker?

Sitter i Bergsbrunna med en blivande 1-åring i knät. Den blivande 3-åringen ligger och sover sen 1h och 40 minuter sen. Han va pigg ungefär första halvtimmen vi va här, sen låg han i min famn i nästan två timmar och vägrade lunch. Sen somnade han. Kändes väldigt varm när jag va in och kollade honom för en liten stund sen =(

Han som såg så fram emot julgransplundringen idag på dagis.... Ska ta tempen på honom när han vaknar sen.

På tal om dagis fick vi tråkiga nyheter i ett långt mejl igår kväll. Men det skriver jag mer om en annan gång när jag har lust och ork. Just nu har jag bara förträngt alla detaljer i mejlet. Vi som har det mest perfekta dagiset.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0