Så typiskt

Minna fortsätter med sina katastrofnätter. Vet inte varför hon gråter men hon gråter med råge.
När hon somnat runt 21 brukar hon sova mellan 10-60 minuter innan hon vaknar så ikväll skulle jag få en rygg och nackmassage av Marcus men precis när vi skulle börja kommer Max upp och säger att han är kissnödig. Det här med att han blivit så gott som blöjfri är både på gott och ont...

Idag har Marcus varit lite piggare så Max och jag gick ensamma ut och lekte pirater i snöhögarna =) På eftermiddagen har jag bakat en kladdkaka, som jag ska njuta lite av nu, och små muffins med tre olika smaker!

Imorn blir det städ, annars har vi inga fler planer. Minna snorar massor idag så vi tar det nog lugnt. Hon och Marcus iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0