Nu jäklar!

Minna gick två steg!!! Jag va så glad för att hon vid ett flertal gånger nu på eftermiddagen "gick" två-tre steg från min hand till en möbel, ni vet hur dom liksom kastar sig mot nåt och hinner stappla ett par steg på vägen. Räknas ju inte men är ändå "ett steg i rätt riktining" =P
Men sen gick hon helt plötsligt två steg på riktigt! Jag bara satt och gapade, tur att Max jobbade intensivt med sina verktyg annars skulle han trott att jag blivit knäpp eller nåt =) En kort stund senare ställde hon sig och skulle sen börja gå men ramlade efter ett steg och slog huvudet i golvet =( Nu får vi se hur lång tid det tar innan hon vågar igen.... Men imorn när Max är på dagis så ska jag träna henne lika mycket som jag gjorde idag före besöket till bilprovningen. Som förövrigt gick jättebra =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vilken duktig tjej!

2011-01-19 @ 08:14:03
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0