Måndag imorn igen

4 träningspass på 8 dagar! Tänk om det alltid va så bra? Har alltid dåligt samvete att jag lämnar Marcus ensam med barnen, inte specifikt för att jag lämnar honom med barnen så klart, utan för att han aldrig åker iväg på egen hobby-tid...

Det har iaf blivit 2 Body Pump-pass, ett Spinning Activio-pass och idag ett Spinning/Core-pass. Vikten står kvar på lägst hittills och magen har plötsligt blivit plattare. Ett äkta bevis på att magmusklerna behöver hållas igång =)
Fick en Yoga-matta i julklapp som det är tänkt att jag ska träna lite enkla saker på hemma men det har inte blivit av än iom att Minna sovit så dåligt. Får tänka om och göra det på dan när hon leker istället för på kvällen när barnen sover. Nu har hon visserligen faktiskt sovit ganska bra i två nätter, hoppas verkligen att det håller i sig!!

Max blir hemma imorn. Han är pigg och glad och har varit det sen igår. Men han hade dunder-diarré hela dagen igår och är fortfarande väldigt lös i magen. Hoppas det är bättre imorn för två nedbajsade kalsonger ledde till att han har gått med blöja nästan hela helgen =( Han som inte haft en blöja dagtid på flera veckor nu. Vet inte hur många blöjor vi bytt bara för att han har pruttat blött stackarn.
Konstigt att ingen annan blivit sjuk tycker jag...

Hoppas att inte Marcus berhöver jobba över så mycket än, jag har fått mersmak på träning!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Har går ju till jobbet varje dag. Även om det inte betyder fritid så kommer han iaf hemifrån, får prata med andra människor, äta och gå på toa ifred. Tycker inte du behöver ha minsta dåligt samvete!



Hon på kommunen sa att jag skulle söka vårdbidrag och hon vet att e är på dagis. vi tar inte ut f penning då, för det får man inte, utan tar ut igen i maj..

2011-01-24 @ 13:26:55
URL: http://hannamariak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0