Ja vad ska man säga =)

Precis efter jag postade förra inlägget kom Max upp igen och påstod att han va kissnödig igen. Marcus följde med honom in och dom satt i evigheter. Efter tio minuter vaknar Minna ledsen men jag behöver bara krama henne typ 5-10 minuter så sover hon igen. På vägen tillbaks till soffan tittar jag till pojkarna, inget kiss har kommit men "det kommer snart"...
Efter ett tag till visar det sig att Max är bajsnödig och han vill hellre sitta på toaletten än pottan. Lite senare hör jag ett "plums" ända ut i vardagsrummet =) Men "det kommer mer bajs snart". Marcus och jag byter plats och efter mycket babbel men inget mer bajs säger jag att nu får det va nog, dags att sova.
Det va för tio minuter sen. Drygt 1 timme och 10 minuter satt Max i badrummet...

Nu nattar Marcus honom igen och eftersom Minna hittills bara vaknat otroliga en endaste gång så funderar jag på att snubbla till sängen. Ska vi slå vad om att hon vaknar precis när jag kryper ner under täcket? Det är standard nu för tiden.

God natt!











Våra två filurer till barn ♥

Kommentarer
Postat av: morfar till max o minna

Våra två filurer till barnbarn :-)

2011-01-15 @ 18:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0