Himmelriket!

Minna somnade typ 20.20 igår och sov till 8 imorse! Minns inte när det hände sist och det va ju faktiskt till och med 30 minuter längre än hennes gamla vanliga standard. Hon grät lite första timmen och skrek till en gång vid 00 men annars tyst! Och Max bajsade på eftermiddagen så när han drog sin bajshistoria mitt i nattningen satte vi en gräns på 10 och förklarade att han redan har bajsat idag och om det inte kommit något efter 10 minuter så får han bajsa imorn istället. Det godtog han =)

För mig blev det sent iaf. Marcus och jag gick och la oss 22 tror jag men så låg vi och allmänt mös och pratade och vips va klockan mycket och sen kunde jag inte somna så jag tror klockan hann bli strax efter tolvslaget innan jag somnade ordentligt. Men sen va det som sagt tyst och jag sov som en stock! Gick inte ens upp och kissade =)

Nej nu ska jag bya en bajsblöja och sen ska vi träna lite balans igen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0