Favorit i repris

Vi fick tro det eller ej sova i natt!! Och hittills ikväll har Minna sovit utan att vakna. Däremot sitter Max på toaletten igen, sen klockan 20.45 ungefär. Han bajsade för typ 50 minuter sen men "det kommer snart mera bajs".
Så typiskt när vi nu haft två bra Minna-kvällar i rad så ser Max ändå till att inte jag och Marcus hinner med egentid.
Som min mamma sa, han är smart nog och ser till att han får egentid med båda föräldrarna (eftersom vi turas om där inne).

Men nu får det vara nog. Nu ska han sova.

Och håll tummarna att vi får sova i natt med! Minna har dock inte bajsat en endaste harplutt idag så jag har ställt in mig på magont.

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0