Underbar helg!

Men jag tror inte riktigt min kropp diggade att gå på spinning/core efter två kvällar i rad med alkohol. Mådde riktigt skumt igår kväll... Men idag mår jag bra!

Minna och jag äter frukost, en tvätt är igång, blommor ska vattnas och badrummet skuras.
Det mesta är inhandlat för 1årsfika imorn kväll =) Glömde marsansås och upptäckte att vi bara har julklappspapper att slå in paket med... Men allt annat är klart =)

Ikväll blir det troligtvis Body Pump eftersom det inte blir nån träning imorn.

Så ser det u här. Håller tummarna på vattkoppor om 14 dagar! En flicka på dagis fick vattkoppor i fredags och i torsdags när jag hämtade Max klängde hon och skulle krama och klappa både mig och Minna. Vore skönt att ha det överstökat. Det har ju varit vattkoppor vid två tidigare tillfällen på dagis men båda gångerna är det bara ett barn som blivit sjukt, förstår inte hur det kan gå till... Men tredje gången gilt heter det ju!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0