Trodde jag ja

39,2 igen.... Max säger att supparna gör ont =( Gör dom det?

Kommentarer
Postat av: Isabel

Själva insättningen gör nog ont eftersom de spänner sig, man är ju väldigt känslig där bak.

Supparna brukar föresten göra så att Alva blir lös i magen.

Vi ger bara flytande alvedon sedan 1½ år tillbaka om hon inte har över 40 grader. Hon blir så ledsen att det känns som ett övergrepp.

2011-02-24 @ 15:28:13
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Att dem läcker har jag nog inte märkt av men hon har ju bara fått en gång sedan hon slutade med blöja. Då fick hon springa och bajsa ganska omgående.



Går det inte att förklara för honom att han får välja antingen eller? Alva strulade lite nu när hon hade feber sist men då sa jag att jag isåfall måste ge hennr i rumpan och att hon fick välja.



Vi har aldrig tagit tempen i rumpan. På Alva tar vi nu med örontermometer och innan vi hade den tog vi i armhålan.

Så gör de på barnen på Neonatalen så vi har fortsatt så.

2011-02-24 @ 18:27:29
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi låter Emil välja men han vägrar ju allt jämt. Kan ju tänka sej att det inte är så himla skönt med en supp. Skulle inte ge det om han ville ta annat.

2011-02-26 @ 22:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0