Syndare

Jag som har varit så duktig på att låta bli onyttigheter och träna och ha mig... De senaste två veckorna har jag tryckt i mig så otroligt mycket skit!! Och inte för att jag varit sugen, utan för att det bara blivit så.
Jag har ätit kladdkaka, mockarutor, tårta, drömtårta, 2 semlor, hemmagjord pizza, kebabtallrik, kyckling classic-mål från Max, Happy Meal från donken, chips, muffins, morotskaka, blåbärscheesecake, mer muffins med topping...... Jag hoppas innerligt att det va allt.... Helt galet, helt otroligt.... Jag brukar knappt ens äta så mycket på ett halvår =( Dessutom har jag druckit alkohol två kvällar också (därav kebabtallriken dagen efter).

Nej fy sjutton!!! Mår illa över mig själv, inte konstigt att vågen ökat igen. Men bara med 1,5 kg, kunde varit mycket värre. Kalas på lördag väntar och även ett kalas lördagen efter, men bortsett från det så blir det nu hårdträning!!

Visserligen verkar det inte bättre än att Marcus blivit sjuk. Han har mått illa, frusit och haft ont i hela kroppen hela dagen och nu på kvällen har han kräkts. Så det blir ju ingen träning förrän han är frisk iaf och då är det väl dags för nån av oss andra att bli sjuk. Brukar ju vara svårt att undvika =)

Nej nu ska jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0