Sjukstugan fortsätter

Känns som att Max har sovit halva dan (Minna vaknade 06.30 igen, ingen rolig ny rutin...) bara för att jag varit uppe i två timmar redan. Men klockan är ju faktiskt bara 08.30 och han va uppe sent igår så han sover nog ett tag till =)

39,3 i natt igen. Verkar hålla i sig. Nu är Marcus också jätteförkyld, han tryckte i sig en massa Alvedon innan han for till jobbet och längtar efter helg =)

Jag kom iaf iväg på träning igår!! Så skönt!!!! Ska banne mig iväg på söndag också, nu skärper vi oss!!!

Minna har sovit hela natten i natt också! Hostat men inte så hon vaknat. Max va vaken och fick supp vid 01.30 och så grät han plötsligt vid 06 nån gång annars har vi sovit som stockar! Jag är verkligen helt väck nu när jag sover, vaknar nästan inte av nånting, på gott och ont =(

Vet inte vad vi ska göra idag. Beror ju på Max status. Antagligen inte mycket. Ska nog försöka städa om han tillåter det. Längtar efter helg jag med! Hade hoppats att Max skulle vara frisk till kalaset imorn men det börjar kännas som att vi får skippa det. Men än är det inte omöjligt!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

..jag är ju tyvärr hemma, kurarera med glass o te, förkylning på g.. :P Haha, men hade gärna skrikigt lite istället ;)

Ja men har jag väntat tills nu kan jag väl vänta till onsdag! ;) Johan sa från början att han trodde de skulle bli ett marsbarn o han får nog rätt! ;)

Men ni stackare verkar ju vara helsänkta i förkylning!! :( Urs urs! Hoppas de ger sig snart!!

2011-02-25 @ 11:20:30
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja det är ju det som är så skönt nu när de börjar bli stora, det går att resonera med dem och de kan välja mycket själva. Jätteskönt tycker jag!



Micke är piggare men ahr fortfarande ont i halsen men nu ska han inte smitta längre. Undviker ju givetvis att pussa på honom men nu ska man kunna träffa honom utan att bli sjuk.



Idag ska vi bege oss till Gränby hela familjen och leta efter en 1-års present.



Hoppas ni får en rba dag!

2011-02-25 @ 11:31:33
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: fruplahn

Tjenare bruden, som jag har letat efter din blogg, så det var jätteskoj att du "hittade tillbax till min" då jag misslyckats :) !! Hur mår ni ? & BARNEN? dom måste vara superstora nu ? vad pysslar Marcus med nuförtiden & är du fortfarande mammaledig? haha, tusen frågor ;) Jodå, kan säga att en sån sak sätter sjuka spår, trodde att jag snart skulle må bättre, men tyvärr så tänker jag på det flera ggr per dag, följer fortfarande "graviditeten" på familjeliv osv, skulle gått in i v 20 snart, det gör ont :/ Känslan av att veta vad man går miste om lixom ... Men som sagt, att ta ett barn till världen utan att kunna erbjuda den en trygg uppväxt, är orättvist :( usch, det är inte lätt alla gånger !! kan inte du lägga till mig på FB hörru ? lättare att "prata" där :) Kram på er alla

2011-02-25 @ 20:21:51
URL: http://fruplahn.blogg.se/
Postat av: Isabel

Ja du, som fyra..Haha, hon bara sover så det märktes knappt ;-)



Tyvärr är det dubbla antibiotikakurer som gäller nu i en veckas tid :-( Hatar dem för jag får så grymt ont i magen av dem!

2011-02-26 @ 15:51:59
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0