Längtan

Längtar efter sommar, sol och värme. Känns som att hela min kropp håller på att ramla isär. Jag har aldrig klarat vinter särskilt bra och nu är dom ju så jädrans långa! =( Jag är gjord för att bo någon annanstans i världen, längre söderut...

Längtar efter egentid med Marcus. Längtar efter egentid med en frisk Max. Längtar efter träning (förhoppningsvis ikväll). Längtar efter ork att umgås eller pyssla på kvällarna nu när barnen är så duktiga och oftast somnar 20.30-40. Längtar efter en utlandssemester med min lilla familj! Längtar efter en weekend med Marcus (fast jag tror att jag skulle sakna barnen massor...). Längtar efter Gotlandresan. Längtar efter att gå på bio, både med båda grabbarna och bara med Marcus.

Listan kan göras lång med grejer jag längtar efter.

Nu håller Max på att somna på soffan, mer feber på g?? Och Minna borde vakna vilken sekund som helst  vaknade precis. Är fruktansvärt less på hennes 30-32 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0