Krupp krupp krupp

Krupp hela natten!

Kalas!

Max är hemma idag, han hade precis över 38 imorse men det verkar inte bli värre. Än iaf. Han andas tungt dock och hostar så fort han är lite aktiv. Minna somnade för tio minuter sen, efter att ha vaknat 06.30 - INTE OKEJ! Satte precis på Trolltyg i tomteskogen åt Max och sen ska jag försöka komma på något att äta till lunch. Och något att äta till middag... Börjar bli tomt i kyl och frys men jag är inte så sugen på att åka och handla med sjukt barn. Får se när det ska hinnas med, ska träna ikväll är det tänkt. Nackdelen med att bara en i familjen har körkort!

Ska sätta mig i soffan och kramas lite med Max innan Minna vaknar!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Alva fick krupp under natten efter Emils kalas, sedan feber till och från i över 10 dagar. Hoppas det inte är samma sak Max fått!



Vi ska ta oss till affären idag, jag och mamma och ungarna. Har ju ingenting hemma så jag ska göra ett försök att köra, tack och lov för automat säger jag bara!

2011-02-22 @ 11:30:50
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Isabel

Tack vad snällt av dig. Åkte till VAllby idag och det fungerade bra, bara att hoppas att det inte är allt för svårt att hitta parkering imorrn.

2011-02-22 @ 16:23:17
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0