Kalasdag

Idag har Max och jag varit på 3-årskalas hos Emil och sedan drog vi vidare till Vaksala kyrka där vi mötte upp Marcus och Minna för att gå på Alice dop. Max och jag kom i absolut sista sekund kan jag säga....
Jättekul båda händelserna! Men bäst av allt är nog att Minna fortfarande sover eftermiddagsvila =P
Över 50 minuter nu! Tyvärr va det fel dag så jag njuter inte riktigt av det, Marcus och Max har redan gått till dagis för att städa kök och Minna och jag ska dit så fort hon ätit mellanmål. Så jag sitter mest bara och väntar, ju fortare vi kommer till dagis desto fortare kommer vi hem igen och kan ha en lugn myskväll.

Men det gör ju inte mig så jättemycket om Minna sover så länge att Marcus hinner klart med allt själv =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0