Ironiskt

Gårdagen va troligtvis en av de minst kärleksfulla dagarna hemma hos oss =) Marcus va dålig, jag hade jätteont och Minna va på konstigt gnälligt humör hela dagen. Bara Max som va på tipptopp =)
Och nu kan vi lägga till geléhjärtan på min onyttiga lista =P

Idag verkar jag inte ha nå ont i nacken iaf, bara lite huvudvärk när jag gick ut i kylan precis som igår. Marcus envisades med att gå till jobbet men ringde strax före 9 och sa att han fått en läkartid i eftermiddag och att han skulle försöka klara av jobbet till lunch iaf. Får se när han kommer hem, man måste lyssna på sin kropp!!!

Han verkar ha samma symtom som när han va hemma över en vecka i januari, då fick han ju medicin men det är svårt att säga om det va medicinen han blev bättre av eller för att han va hemma och vilade ordentligt så länge. Får se vad läkaren säger denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0