Har agerat chaufför idag

Marcus va på ännu ett läkarbesök på morgon och fick skjuts ut till dagens kundbesök och därifrån skjutsade jag en tjej, som gjort Marcus jobb under morgontimmarna, tillbaks till kontoret. Min med chaufför Minna bara sov och sov hela vägen, varför sover hon aldrig längre än 32 minuter hemma??

Iaf har Marcus varit på tre läkarbesök hittills iår. Man börjar ju bli lite smått orolig när dom inte kommer fram till något. Senaste besöket innan idag va i tisdags och sen dess har läkaren och Marcus haft telefonkontakt varje dag utom under helgen. Verkar ju iaf som att det är en seriös läkare angelägen om att hitta en orsak till besvären. Dom tömde honom iaf på ännu en massa mer blod och har skickat en remiss för en tarmundersökning. Och så en kur för magkatarr igen. Så får vi se vart det leder.

Själv mår jag illa idag =( Vet inte om det bara är trötthet sen Minnas nya tand i fredags eller nåt annat. Men det visar sig väl också!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jobbigt! Känns som sjukdomarna kommer hela tiden! Hoppas ni får vara friska snart!



Jodå, kommentaren kom fram. :-) Ja jag vill träffa "min" läkare och gå igenom detta med honom. Läakren som sa detta när jag skulle bli utskriven var dessutom samma läkare som inte hittade Juni på VUL i v.10. Kändes verkligen som en käftsmäll!

2011-02-21 @ 12:26:36
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0