Förlåt att jag skrämmer er....

Sitter och kollar igenom och försöker sortera bilderna på den externa hårddisken lite (som sagt närmare 25 000st...) och hittade lite skräckbilder från slutet av graviditeten med Max.

Vill ni behålla maten bör ni inte titta!!


Mina klumpar till fötter 17/1, en månad innan han föddes. Inte blev det bättre sista tiden inte...


Mitt fett- och vätskefyllda ansikte några dagar innan han kom ut. Tur att jag inte hade mycket ork att visa mig ute på slutet.....


När vi kom hem från Ackis, Max 6 dygn gammal, jag ser fortfarande höggravid ut.


Kan inte beskriva med ord hur lättad jag är över att graviditeten med Minna blev så otroligt mycket lättare!!! Men bilderna kanske talar för sig själv =)


Min träningsoutfit 17/12 med Minna i magen, tränade fram till 3 veckor före hon kom. Och då slutade jag bara för att Max va jättesjuk och sen blev jag såklart smittad. Och sen kom hon ju plötsligt =)


4½ dygn innan Minna föddes =) Lite skillnad från "Max-ansiktet" =)


Minna 5 dygn, jag inte alls så höggravid =)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Men gud så du såg ut!! Jag blev så chockad av din ansiktsbild att jag började skratta, förlåt...

Ja både du och magen var ju betydligt mindre med Minna än med Max, skönt!

Jag har inte samlat många gram vätska alls vilket jag är glad för!

2011-02-07 @ 12:56:22
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Micaela

Det är tillåtet att skratta, jag ser förjävlig ut. Själv mår jag mest illa när jag tittar...

2011-02-07 @ 15:33:26
URL: http://micaelasruta.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det är ett helvete med den där. Jag tycker du har varit jätteduktig som fått bort så mycket mellan båda ändå. Min teori är att när man väl börjat samlat på sig vätska under kräkperioden så fortsätter kroppen att göra det resten av graviditeten oxå.

Skönt at du mådde så bra med Minna, det gör ju kankse att man kan tänka sig en tredje ;-)

2011-02-07 @ 19:29:36
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0