Det står still i huvudet

Jag kan verkligen inte komma på nåt att äta och Marcus kommer hem om ca 30 min.

Minna sover efter dagens sprutor, glömde kolla när hon somnade men kanske hon ändå sover lite längre efter sticken. Max håller på att somna i mitt knä =/ Han sover aldrig på dagis längre. Nu fick han ett Mariekex att knapra på så kanske han håller sig vaken =P

Nu vaknar Minna.... Hon va iaf 72,5 cm lång och vägde 9210 gram. Här hemma fick jag det så sent som i tisdags till 8900 som vanligt så jag måste undersöka saken lite bättre....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vi äter matlådor ur frysen, typ hela våran frysbox är full med en massa matlådor. Ganska skönt att slippa laga, älskar det ju annars men nu när Alva är sjuk gosar jag hellre med henne.



Ang lördagen så får vi se ifall Micke och Alva dyker upp, hon har ju fortfarande feber men vi hör av oss om det senast på fredag!

2011-02-16 @ 20:54:53
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0