Barnlediga!

Föreningsstämma på dagis imorse kl 9, innan dess lämnade jag barn och packning i bergsbrunna. Efter det va det "fixar-dag" men eftersom framtiden ser lite osäker ut så hade listan pa vad som skulle göras minskat rejält, ingen idé att lägga tid på en massa renovering om vi inte får va kvar i huset. (Vet att jag inte orkat skriva än om det, men i korta drag så godkänner inte kommunen de stora renoveringar som behövs utan "letar nu" nya lokaler för oss och våra barn. Troligtvis måste vi flytta ut till hösten och eftersom vi kräver att få vara kvar i någorlunda samma område så blir det barack, finns ju inga lokaler här i krokarna...)

Så vi blev klara redan strax efter 12, åt lite snabb lunch och åkte iväg och köpte barnens födelsedagspresenter. Skönt att inte behöva tänka på det i veckan.
Nu ska det snart bli dusch och sedan ska vi tillbaks till dagis kl 18 för catering-middag! Det va bara 10 föräldrar som kunde komma, av 18*2, lite trist men men. Blir förhoppningsvis trevligt ändå och ärligt talat längtar jag mest efter att få komma hem och antingen lägga mig tidigt, eller sitta uppe en stund utan att ha ångest över att inte passa på att sova innan Minna vaknar =)

Nu blir det dusch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0