Aj aj

Trots en bra natt (det tackar vi för Minna!) så är jag så trött och frusen och det onda i nacken har plötsligt börjat komma tillbaks =(
Sitter med mjukisbyxor, tjocktröja, tofflor och morgonrock. Väntar på en kopp te och så ska jag slänga in vetekudden i micron.

Minna har redan sovit i en kvart, hennes halvtimmar går så himla fort... Hinner knappt göra nåt =( Ska iaf sätta mig i soffan med alla mina värmande vänner och hoppas smärtan lättar så jag inte behöver ta nån tablett idag.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja här är det kallt också! Har tjocka yllesockor men det känns i fötterna ändå.

Tror inte vi har mer än 15-16 grader inne, börjar hata detta hus. Till näsa vinter ska det bli helt underbart att bo på fågelsången och kunna elda i både kök och vardagsrum!



Ja nu har jag lugnat ned mig lite och det känns ok även om besvikelsen är mycket stor. Nu hinner både mamma och Micke jobba klart och på torsdag är Micke ledig som planerat så jag kan skrivas in på sjukhuset utan att det blir en massa bök.

2011-02-15 @ 11:40:25
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0