Vårkänslorna flödar

Är helt upp och ner känslomässigt. Inte lessen men har väldigt lätt att gråta.
Antagligen en kombination av vårluften och alla fina blommor som spricker fram, våra galet underbara barn, längtan till sommaren och ångesten över att sommaren som vanligt kommer gå alldeles för fort och vips är mammaledigheten slut.

Tillbaks till verkligheten liksom. Jag måste ha ett jobb, barnen måste antagligen vara på dagis längre dagar än jag vill, samtidigt som hösten och mörkret kommer igen.
Usch usch...

Minna sover och solen har kommit till balkongen. Tyvärr inte såpass mycket att jag kan sitta ner i solen än. Tror heller inte att Minna kommer sova särskilt länge idag så jag stannar nog här vid datorn och plockar ihop fler bilder för framkallning! Har redan satt in allt jag fick hem förra veckan =)
Sen sätter jag mig på balkongen om det visar sig att hon verkar sova länge. Skulle vara härligt att läsa lite, tror inte jag har läst en bok sen i somras..... Saknar!!! Och jag har massor av böcker att läsa!

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Annars finns ju alltid vårdnadsbidraget. Önskar det fanns här nere hos oss - men icke =(

2011-04-24 @ 18:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0