Snart dags för Spinning/Core

Men jag har noll motivation. Är dock i stort behov av att röra på mig så iväg åker jag ändå...
Hela helgen har varit väldigt lat. Både Marcus och jag har varit trötta och omotiverade. Vi har varit ute några omgångar men barnen lessnar nästan lika snabbt som jag när det blåser så.
Tog mig i kragen vid 18 igår och dammsög supernoga iaf. Nån annan städning har det inte blivit.

Har suttit och sorterat lite kort för framkallning och det är nog vad jag kommer pyssla med i veckan när Minna sover. För att göra en lång historia kort - min största ångest sen jag blev förälder är att jag inte ar haft ork för album och foton på väggarna. I en perfekt värld har jag foton på varenda centimeter av varje vägg hemma och 10 fotoalbum per år. Ungefär. Jag älskar foton!!
Men nu har jag äntligen tagit mig i kragen. Och nu har jag dessutom erbjudanden från två olika framkallnings-sajter som måste utnyttjas =P

Nej nu ska jag börja byta om. Har ungefär hundra sopor att gå ut med först.... Men jag skulle nog helst vilja gå och sova bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0