Så stolt!

Över mig själv för en gångs skull :P
Det va så nära så nära att jag sket i träningen ikväll men jag tog mig i kragen, ignorerade Marcus och Minnas vädjande ögon och åkte iväg. Och det gick sjukt bra!! Hade till och med extra vikter på båda rygg, bröst och biceps!!! Jippi! :)

Nu är jag så trött så tröt... Har sovot dåligt i två nätter pga kvinnliga hormonee (vore ju tokigt om det va manliga :P) så jag håller tummarna för en skön natt. Max hostade däremot en massa när jag kom ur duschen så vi får väl se! Det har varit tyst en stund nu så det kanske inte blir nåt.

Nej ska krypa ner under täcket nu, imorn har jag dejt med Carro och lilla Alice! Som inte är så liten längre :)

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0