Så mycket att skriva men ingen tid framför datorn

Vi hade iaf en underbar påskhelg!! Va mest ute nästan hela tiden. Sov lördag till söndag hos syskonen i Bergsbrunna och njöt av gräs under fötterna (skorna). Inga måsten blev gjorda även om jag hade planerat en hel del =P Måndagen va vi med Carro, Tordh och Alice på 4H i Gränby, jättemysigt!
Minna blev dunderförkyld natten till måndag och vi misstänkte pollen ett tag (Marcus är ju helt förstörd stackarn, inte minst på 4H...) men det visade sig att hon precis fått två till kindtänder och vid första kindtanden blev hon ju också plötsligt supersnorig.

Igår va vi i lekparken efter dagis i två timmar och röjde runt, så härligt!! Extra härligt nu när Minna inte längre behöver assistans i det djupa gruset =P

Idag va vi med dagis till Hoppgropen i Fyrishov, grymt kul!! Har aldrig varit där förut och hade jag inte haft Minna att hålla koll på så hade jag röjt runt lika galet som småbarnen!


Hela gänget (Observera den grymt snygga Forden i bakgrunden!)


"Mamma vill du se hur högt jag kan hoppa!"


=)


Full fart!


Skumt!

Nu vaknade Minna. Trodde nog att hon skulle sova liiite längre än 40 minuter efter den här förmiddagen. Men men! Jag är glad att hon sover bra på nätterna igen...

Kommentarer
Postat av: morfar till max o minna

Nya skrivbordsbilder minsann !

2011-04-28 @ 15:57:54
Postat av: Lina

guuuud så sööööta :-)

Nussigull!!

2011-05-05 @ 10:48:23
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0