Kan det va så?

Att Minna äntligen kommit på hur man sover hela nätter igen? Mycket bättre har det iaf varit senaste veckan.

Känner att jag bloggar alldeles för sällan nu, glömmer bort allt jag velat skriva. Men sen jag fick min smartphone tillbringar jag mindre och mindre tid framför datorn (läs typ aldrig). Kan blogga via telefonen men det är lite jobbigt att skriva långa inlägg, svårt att få en överblick. Och mms-bloggning går inge vidare för det funkar inte att byta telefonnumret.
Men men!

Minna har kissat på pottan 1-2 gånger varje dag i 10 dagar nu =) Superkul! Och hon har fått en till tand. Trodde det skulle ta en paus efter de åtta första, den åttonde fick hon för 1,5 vecka sen (trodde iofs samma sak med Max men det blev inte heller nån paus...). Det lustiga är att hon verkar ha hoppat över "huggtänderna" och fått den första "fyrkantiga" tanden istället. Minns inte att det brukar vara så? Bortsett från dreggel och snor så har det iaf inte märkts att hon fått den. Visste absolut inte att den va på väg, Marcus påpekade att hon dregglade så mycket och undrade om det va nå fler tänder på g. Nope sa jag och stack in fingret och då hade den redan kommit ut... Vilken koll man har =P

Nej nu ska jag kolla igenom 20 mejl... Jobbigt när man inte sitter vid datorn så ofta... Sen ska Minna få bada, sen lunch och sen somnar Minna en stund och sen är det i princip dags att hämta Max =)
Städade badrummet och dammsög igår så jag tänker nog inte ägna mig åt nå måsten idag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0