Toppen!

Enligt fröknarna hade det gått toppen igår på fotograferingen! Singelbilden hade enligt favorit-fröken blivit jättefin och grupp bilden hade gått jättebra, han ville dock inte sitta på golvet utan i ena frökens famn. Men det spelar ju ingen roll för någon, bara han är nöjd så!

Minna började veckan med att vara väldigt snorig på måndagen. Tisdag va det borta men igår satte det igång igen. Har sovit ganska bra ändå men hon somnade senare och vaknade tidigare. Trodde därför hon skulle sova länge nu men jag tycker redan jag hör henne prata i sängen... Så mycket för att hinna diska!

Vi ska köpa en begagnad diskmaskin av Lina!!!! Underbart!! Måste bara mäta i bilen för att se om vi kan hämta den själva. Allt har hamnat i andra (eller tredje-fjärde) hand nu när Marcus har pluggat inför tentan som han sitter och skriver alldeles precis nu i huvudstaden. Så jag har inte varit ner och mätt bilen (har självklart glömt måttband de gånger jag kört bilen) och hela köket är fullt av disk...

Nej jag ska väl hämta lilltjejen =) Hoppas hon inte blir superförkyld, vi ska ju träffa Johanna och Nemi imorn!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Härligt med diskmaskin! Att diska är om något slöseri med tid!



Alvas kort blev jättefina! Hon var blyg för fotografen förra året men i år hade de förberett alla barnen så vi fick hem kort på världens sötaste unge!



Jobbigt med förkylningar! jag tror jag håller på att bli det, IGEN... suck

2010-10-21 @ 10:54:07
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Marielle Ragvals

Hej!

Vad kul att dubörjat blogga igen! Själv är jag superdålig på att lägga upp bilder... orkar inte, är heelt slut av att ta hand om två barn =)



Vi kommer iallafall till u-a snart! Förmodligen i slutet på januari! Vi håller på o sälja vår lägenhet nu, har visning imorgon.... Så snart, snart kan vi umgås lite oftare!



Ha det så superbra o hälsa familjen! KRAM!

2010-10-22 @ 09:29:37
URL: http://noaragvals.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0