Puts väck

Mina grav-kilon från Minna har försvunnit och jag har plötsligt nått mitt nästa viktmål med! Pang sa det bara =) Alltid trevligt!!! Känns riktigt jobbigt att vara förkyld och inte kunna träna, håller tummarna på body pump på söndag. Ännu värre är att jag köpt hem smågodis =( Har inte ätit det på evigheter och så fick vi hem en Halloween-rabatt från Ica, halva priset på lösvikt. Intalade mig själv att jag bara skulle ta ett par om dan eller kanske till och med vänta till i helgen. Men ärligt talat. Vem försöker jag lura?.......

Kommentarer
Postat av: Isabel

Härligt! Här bara ökar det men jag struntar faktiskt i det ;-) Fast denna gång är fantastisk, är ju inte sugen på något onyttigt alls. Möjligtvis lite kräm då men det finns ju värre saker ;-)

Lite måste man få unna sig ibland! Det blir man itne tjock av, det är ju när man unnar sig varje dag!

2010-10-27 @ 05:55:38
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Lina

Det är så kul att reflektera över hur man själv handlar i vissa situationer. Jag köper godispåsen och bara tar ett par stycken.

hur många är ett par stycken??

Inte 25 iaf!

ha ha ha

2010-10-27 @ 08:52:22
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0