På tal om disk

Så har jag varken mätt bagaget eller fixat vinterhjul. Båda två sakerna är ett krav för att vi ska kunna åka till Norrtälje och hämta diskmaskin i helgen. Och det vill vi ju sååå gärna göra!!! Inte bara för diskens skull utan för att få hälsa på familjen Östlund/Englund också! Och se det nya köket =)

Jag har för tillfälligt ingen motivation att göra något överhuvud taget. Känner mig lite tung, trött och tråkig. Får se om det blir nåt av planerna för morgondagen (om vi anses tillräckligt friska, tillräckligt pigga är vi iaf!), det kommer nog lyfta upp lite iaf! Har visserligen trippelbokat mig men det ska vi nog isf kunna ordna på något vis.

Verkar förresten som att det här blir en såndär dag då jag måste väcka Minna... Tänk om man hade en Babyvakt (babymonitor eller vad det kan tänkas heta) med jättelång räckvidd och att man va lika snabb som Superman. Då skulle man kunna låta henne ligga kvar och sova medan man själv gick till dagis och om man hörde att hon vaknade så tog man bara Max under armen och flög hem på två sekunder. Det skulle varit nåt det!

Gissa vem som vaknade =) Vilken timing! Dags att göra sig iordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0