Oroligt

I natt sov jag 2 gånger 30 minuter mellan 23.30-02.30och sen vaknade jag, somnade, vaknade, somnade, vaknade osv mellan 05.30-07.50. Resten av natten stod jag upp med Minna i famnen eller lutandes över hennes säng och klappade och sjöng. Så fort jag tog upp henne la hon huvudet på min axel och somnade som en stock men varenda gång jag la ner henne i sängen vaknade hon och grät efter bara ett par sekunder eller minuter.
På morgontimmarna låg hon bredvid mig i vår säng (Marcus sedan länge utflyttad till soffan men jag kan bara inte sova då. Vaknar så fort hon rör sig och fryser som en tok för att jag inte vill att hon ska ha för mycket täcke på sig.

Jaja, följande nätter kan bara bli bättre! Frågan är vad vi ska orka göra idag?

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det är så jobbigt att inte få sova. Jag har ingen som väcker mig ännu men vaknar tusen gånger per natt känns det som. Kissnödig, kan inte sova osv... Imorse fick jag sova till 8 vilket nog har räddat min helg, skulle nog aldrig annars orka hela helgen.

2010-10-15 @ 10:09:05
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0