Kan bara bli bättre!

Max har dagisfotografering idag =) Nyklippt och allt! (Både Max och jag klippte oss hos Helena igår, jag är numera väldigt korthårig och har ganska svårt att vänja mig. Ska strax tvätta håret, det är underbart med kort hår!!!)
Förra årets foto blev ju inge vidare... Max har aldrig gjort nå liknande förut, tänk alla hjälpmedel som står runt omkring den lilla stolen dom ska sitta på, dom tog singelfotona först, en och en så han fick aldrig se hur de större barnen gjorde och hur kul dom tyckte det va. Dom tog bilden nere i lekrummet i källaren där dom minsta barnen inte får leka och alltså aldrig varit. Katastrof. Han hade varit jätteledsen och rädd och det syns på bilden kan jag säga,rödflammig, svullen med panik i blicken... Behöll bara ett svartvitt foto (där syns ju iaf inte det röda) och gruppfotot. Där hade han lugnat ner sig lite och ser bara allmänt rädd och otrygg ut.....

Vågar inte ha några förväntningar men tror att det kommer gå kalasbra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0