Håller tummarna!

Blev lite nervös när en flicka och en fröken blivit magsjuka natten till tisdag men inga fler har blivit sjuka än! Förhoppningsvis blir det ingen epidemi denna gång.

Har varit på promenad i det underbara höstvädret med Carro och lilla söta Alice! Är uppe i 9200 steg nu, det va inte igår... Sist va måndagen för två veckor sen som jag va över 12000 steg. Det är dåligt med promenader för tillfället....
Däremot gick lspringningen jättebra igår! Och enligt en sida Carro visade mig så va gårdagens runda 3,4km, inte jättelångt men längre än jag trodde. Känns bra! Alla Minnas gravidkilon är borta, 0,5kg kvar vissa dagar. Det känns också toppen =) Undrar dock hur lång tid det tar för huden att dra ihop sig denna gång, sladder sladder!!

Dags att göra gröt till Minna!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Usch och fy för magsjuka!

Idag är det däremot inget proemnadväder alls men tyvörr kan jag inte promenera så mycket längre, får ont i fogarna direkt isåfall :-( Det är tur att cykel går bra!

2010-10-14 @ 17:35:09
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0