Mammasjuk

Max är mammig.
Dagislämning har blivit värre för var dag denna vecka. Idag stod han och skrek och hoppa efter mig när jag gick och satte mig i bilen. Har ju haft sån tur, det har alltid varit så lätt att lämna Max. Skitjobbigt =( Det svåraste är att inte bryta ihop förrän man är utom synhåll...
Sitter vi i soffan alla fyra på kvällen så sitter han bredvid mig tills Minna får för sig att klättra upp på mig, då ska han också göra det.
Jag vill bara krama och gosa och leka med honom hela dagarna och jag gör ju det också. Men det blir ju aldrig helhjärtat eftersom jag alltid måste hålla ett öga på Minna. Det är ju så det är, bara att försöka göra det bästa av situationen. Men ibland är det tungt på samvetet.

Nu hittade Minna en bit pepparkaka på golvet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0