Guldlock

Vår alldeles egna Guldlock ska idag på teater med dagis, Guldlock och de tre björnarna! Jag gissar att det är dockteater men jag vet inte säkert. Är faktiskt lite nervös (bara lite) med tanke på hur skeptisk Max är till bland annat fingerdockor, fröken har slutat använda dom under samlingen... Är det riktig teater blir jag ännu mer nervös med tanke på att dom har fått plocka undan alla djur-utklädningskläder för att en annan pojke skrämde livet ur Max för ett par månader sen. Ska bli intressant att höra hur det har gått. Jag hoppas att han har kul och inte blir rädd och ledsen. 


Glömde skriva i förra inlägget att Minna börjat vinka också, en liten cool "Tjabba!"-vinkning =)


Minna är jättetrött och kommer nog somna nu, väckte henne nästan en timme tidigare för att inte komma för sent till dagis. Vi skulle vara där redan 8.20 idag. Jag är också jättetrött, hade en toppendag igår men hade sen en skitkväll och hade behövt sova ordentlgit. Men lilltjejen vaknade ledsen flera gånger i natt =(
Tror däremot inte att jag ska sova om hon somnar. Men kanske läsa lite bok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0